Göç İdaresi Randevu
Göç İdaresi Randevu
Göç idaresi randevu sistemi kurulduğu yıldan
bugüne kadar, yabancı uyruklu vatandaşların ikamet, barınma ve sosyal
haklarının korunması konusunda, teşkilatlanmış bir kurum olarak hizmet
vermektedir. Verdiği hizmeti her geçen gün geliştirerek, ihtiyaçlar
doğrultusunda yeni projeleri hayata geçirmektedir. Göç idaresi İç işleri
bakanlığına bağlı olarak kurulmuş bir kurumdur. Kurum düzenli olarak
toplantılar yaparak, göçmenler hakkında yeni projeleri hayata geçirerek,
ihtiyaçlar doğrultusunda yeni kararlar almaktadır. Göç idaresi teşkilatı hizmet esaslarına dayanarak; yabancı uyruklu
vatandaşların ikamet başvurusu, yabancıların Türkiye’ye giriş ve çıkışları gibi
durumların takibi söz konusudur. Bu takibin sistemli bir şekilde gerçekleşmesi
için göç idaresi kurularak, gerekli bilgiler kayıt altına alınmaktadır. Göç
idaresinin resmi web sitesinde yer alan, göç idaresi randevu sisteminden de
rahatlıkla faydalanabilirsiniz. Sitede yer alan bu kolaylıklar sayesinde, kısa
sürede randevu sistemini kullanarak, işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.
Göç İdaresi Randevu Nasıl Alınır?
Göç idaresi genel müdürlüğü,
yabancı uyruklu vatandaşların işlemlerini daha kısa sürede
gerçekleştirebilmeleri adına, randevu ve e ikamet sistemini hayata geçirmiştir.
Bu sayede e ikamet başvurusu yapacak
vatandaşlar veya ikamet süresini uzatmak isteyen vatandaşlar, internet
ortamından işlemlerini gerçekleştirebilecektir. Göç idaresi randevu sistemi resmi web sitesinde yer alan başvurulardan,
ihtiyacınıza göre tercih yapabilirsiniz. Randevu sistemini kullanarak, sizden
istenen belgeleri tamamlamalısınız. Formda yer alan bilgiler eksiksiz ve doğru
şekilde doldurulmalıdır. Eğer bilgilerin doğruluğu tespit edilmezse, sınır dışı
edilme uygulaması gerçekleştirilmektedir. Randevu sistemine başvurduktan sonra
size verilen gün ve saatte, göç idaresi kurumlarında hazır olmanız
gerekmektedir. Eğer randevu gün ve saatinde yerinizde bulumazsanız, internet
üzerinden tekrardan randevu almak zorunda kalabilirsiniz. İşlemlerin daha hızlı
ve kolay şekilde ilerlemesi için randevu sistemi şartlarına uyulması ve istenen
belgelerin eksiksiz şekilde getirilmesi gerekmektedir.
Göç İdaresi Başvurularında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Türkiye’de yaşayan yabancı
uyruklu vatandaşların ikamet, barınma, eğitim ve sosyal haklar gibi unsurlarını
koruyan, takip eden ve düzenleyen teşkilat olan göç idaresi; elektronik
ortamdan gerçekleşebilen başvuru ve göç idaresi randevu sistemi projesini hayata geçirmiştir. Her geçen gün göçmen
projelerinin geliştirilerek, değişiklik yapıldığı görülmektedir. Randevu
sistemi sayesinde, yabancı uyruklu vatandaşların, göç idarelerine gitmelerine
gerek kalmadan, elektronik ortamdan randevu başvurularını
gerçekleştirebilmektedir. Sistemde karşınıza çıkan formu eksiksiz şekilde
doldurduktan sonra, bilgilerinizi gönderebilirsiniz. Yanlış ve yalan bilgi
verilmemesine dikkat etmelisiniz. Yalan bilgi tespit edilirse, sınır dışı
edilme riski bulunmaktadır. Bu yüzden başvuru formu ve belgelerin dikkatlice
doldurulması gerekmektedir.
TRA Danışmanlık İle Başvurunuzu Kolaylaştırın
Göç idaresi kurumundaki başvuru ve randevuların hepsi elektronik
ortamda gerçekleşmektedir. Elektronik ortamda gerçekleşen başvurular sayesinde,
işlemler hızlı bir şekilde ilerlemektedir. Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu
vatandaşların, vize, pasaport, sınır dışı edilme ve ticaret yapma gibi işlemlerinde
hizmet veren TRA Pasaport Vize Danışmanlık, 10 yıldır kaliteli hizmet veren
kadrosu ile vatandaşların tüm işlemlerini gerçekleştirmektedir. Türkiye’de
yaşayan yabancı uyruklu vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda çözümler
getirerek, kendi ülkelerindeki konsolosluk müdürlükleriyle koordine içerisinde
bağlantı kurmaktadır. İnsan haklarına saygı anlayışı çerçevesinde, yabancı
uyruklu vatandaşların haklarını korumaya yönelik çalışmalar
gerçekleştirmektedir. Şirket; başkonsolosluk, konsolosluk, göç idareleri ve
büyükelçiliklerle iribat içerisinde olduğundan, bağlantılar sayesinde, tüm
işlemler kısa sürede çözülebilmektedir. Yabancı uyruklu vatandaşların, başvuru
ve randevu sürecinde karşılaşabilecekleri durumlar hakkında bilgi sahibi
ederek, farklı çözüm yolları sunulmaktadır. Hizmet almak isteyen müşterilerin
kayıt ve randevu işlemleri kısa sürede ve güvenilir bir şekilde
gerçekleşebilmektedir. İşlerin daha kolay ve hızlı ilerlemesi için danışmanlık
şirketlerinden faydalanılması gerekmektedir.
Yorumlar
Yorum Gönder