E-İKAMET RANDEVU


E-İKAMET RANDEVU

E-İkamet Randevu sistemi kurulduğu yıldan bugüne kadar, yabancı uyruklu vatandaşların ikamet, barınma ve sosyal haklarının korunması konusunda, teşkilatlanmış bir kurum olarak hizmet vermektedir. Verdiği hizmeti her geçen gün geliştirerek, ihtiyaçlar doğrultusunda yeni projeleri hayata geçirmektedir. E-İkamet Sistemi İç işleri bakanlığına bağlı olarak kurulmuş bir kurumdur. Kurum düzenli olarak toplantılar yaparak, göçmenler hakkında yeni projeleri hayata geçirerek, ihtiyaçlar doğrultusunda yeni kararlar almaktadır. E-İkamet teşkilatı hizmet esaslarına dayanarak; yabancı uyruklu vatandaşların ikamet başvurusu, yabancıların Türkiye’ye giriş ve çıkışları gibi durumların takibi söz konusudur. Bu takibin sistemli bir şekilde gerçekleşmesi için göç idaresi kurularak, gerekli bilgiler kayıt altına alınmaktadır. E-İkamet Randevu sisteminin resmi web sitesinde yer alan, E-İkamet Randevu sisteminden de rahatlıkla faydalanabilirsiniz. Sitede yer alan bu kolaylıklar sayesinde, kısa sürede randevu sistemini kullanarak, işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.

Göç İdaresi Randevu Nasıl Alınır?

Göç idaresi genel müdürlüğü, yabancı uyruklu vatandaşların işlemlerini daha kısa sürede gerçekleştirebilmeleri adına, randevu ve e ikamet sistemini hayata geçirmiştir. Bu sayede e ikamet başvurusu yapacak vatandaşlar veya ikamet süresini uzatmak isteyen vatandaşlar, internet ortamından işlemlerini gerçekleştirebilecektir. E-İkamet resmi web sitesinde yer alan başvurulardan, ihtiyacınıza göre tercih yapabilirsiniz. Randevu sistemini kullanarak, sizden istenen belgeleri tamamlamalısınız. Formda yer alan bilgiler eksiksiz ve doğru şekilde doldurulmalıdır. Eğer bilgilerin doğruluğu tespit edilmezse, sınır dışı edilme uygulaması gerçekleştirilmektedir. Randevu sistemine başvurduktan sonra size verilen gün ve saatte, göç idaresi kurumlarında hazır olmanız gerekmektedir. Eğer randevu gün ve saatinde yerinizde bulumazsanız, internet üzerinden tekrardan randevu almak zorunda kalabilirsiniz. İşlemlerin daha hızlı ve kolay şekilde ilerlemesi için randevu sistemi şartlarına uyulması ve istenen belgelerin eksiksiz şekilde getirilmesi gerekmektedir.
Göç İdaresi Başvurularında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu vatandaşların ikamet, barınma, eğitim ve sosyal haklar gibi unsurlarını koruyan, takip eden ve düzenleyen teşkilat olan E-İkamet; elektronik ortamdan gerçekleşebilen başvuru ve E-İkamet randevu sistemi projesini hayata geçirmiştir. Her geçen gün göçmen projelerinin geliştirilerek, değişiklik yapıldığı görülmektedir. Randevu sistemi sayesinde, yabancı uyruklu vatandaşların, göç idarelerine gitmelerine gerek kalmadan, elektronik ortamdan randevu başvurularını gerçekleştirebilmektedir. Sistemde karşınıza çıkan formu eksiksiz şekilde doldurduktan sonra, bilgilerinizi gönderebilirsiniz. Yanlış ve yalan bilgi verilmemesine dikkat etmelisiniz. Yalan bilgi tespit edilirse, sınır dışı edilme riski bulunmaktadır. Bu yüzden başvuru formu ve belgelerin dikkatlice doldurulması gerekmektedir.

TRA Danışmanlık İle Başvurunuzu Kolaylaştırın

E-İkamet kurumundaki başvuru ve randevuların hepsi elektronik ortamda gerçekleşmektedir. Elektronik ortamda gerçekleşen başvurular sayesinde, işlemler hızlı bir şekilde ilerlemektedir. Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu vatandaşların, vize, pasaport, sınır dışı edilme ve ticaret yapma gibi işlemlerinde hizmet veren TRA Pasaport Vize Danışmanlık, 10 yıldır kaliteli hizmet veren kadrosu ile vatandaşların tüm işlemlerini gerçekleştirmektedir. Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda çözümler getirerek, kendi ülkelerindeki konsolosluk müdürlükleriyle koordine içerisinde bağlantı kurmaktadır. İnsan haklarına saygı anlayışı çerçevesinde, yabancı uyruklu vatandaşların haklarını korumaya yönelik çalışmalar gerçekleştirmektedir. Şirket; başkonsolosluk, konsolosluk, göç idareleri ve büyükelçiliklerle iribat içerisinde olduğundan, bağlantılar sayesinde, tüm işlemler kısa sürede çözülebilmektedir. Yabancı uyruklu vatandaşların, başvuru ve randevu sürecinde karşılaşabilecekleri durumlar hakkında bilgi sahibi ederek, farklı çözüm yolları sunulmaktadır. Hizmet almak isteyen müşterilerin kayıt ve randevu işlemleri kısa sürede ve güvenilir bir şekilde gerçekleşebilmektedir. İşlerin daha kolay ve hızlı ilerlemesi için danışmanlık şirketlerinden faydalanılması gerekmektedir.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E-İKAMET RANDEVU SİSTEMİ

GÖÇ İDARESİ E-İKAMET

E-İKAMET GÖÇ İDARESİ