E-İKAMET RANDEVU
E-İKAMET RANDEVU
E-İkamet Randevu sistemi kurulduğu yıldan bugüne kadar, yabancı
uyruklu vatandaşların ikamet, barınma ve sosyal haklarının korunması konusunda,
teşkilatlanmış bir kurum olarak hizmet vermektedir. Verdiği hizmeti her geçen
gün geliştirerek, ihtiyaçlar doğrultusunda yeni projeleri hayata geçirmektedir.
E-İkamet Sistemi İç işleri bakanlığına bağlı olarak kurulmuş bir kurumdur.
Kurum düzenli olarak toplantılar yaparak, göçmenler hakkında yeni projeleri
hayata geçirerek, ihtiyaçlar doğrultusunda yeni kararlar almaktadır. E-İkamet teşkilatı
hizmet esaslarına dayanarak; yabancı uyruklu vatandaşların ikamet başvurusu,
yabancıların Türkiye’ye giriş ve çıkışları gibi durumların takibi söz
konusudur. Bu takibin sistemli bir şekilde gerçekleşmesi için göç idaresi
kurularak, gerekli bilgiler kayıt altına alınmaktadır. E-İkamet Randevu
sisteminin resmi web sitesinde yer alan, E-İkamet Randevu sisteminden de
rahatlıkla faydalanabilirsiniz. Sitede yer alan bu kolaylıklar sayesinde, kısa
sürede randevu sistemini kullanarak, işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.
Göç İdaresi Randevu Nasıl Alınır?
Göç idaresi genel müdürlüğü,
yabancı uyruklu vatandaşların işlemlerini daha kısa sürede
gerçekleştirebilmeleri adına, randevu ve e ikamet sistemini hayata geçirmiştir.
Bu sayede e ikamet başvurusu yapacak
vatandaşlar veya ikamet süresini uzatmak isteyen vatandaşlar, internet
ortamından işlemlerini gerçekleştirebilecektir. E-İkamet resmi web sitesinde yer alan başvurulardan, ihtiyacınıza
göre tercih yapabilirsiniz. Randevu sistemini kullanarak, sizden istenen
belgeleri tamamlamalısınız. Formda yer alan bilgiler eksiksiz ve doğru şekilde
doldurulmalıdır. Eğer bilgilerin doğruluğu tespit edilmezse, sınır dışı edilme
uygulaması gerçekleştirilmektedir. Randevu sistemine başvurduktan sonra size
verilen gün ve saatte, göç idaresi kurumlarında hazır olmanız gerekmektedir.
Eğer randevu gün ve saatinde yerinizde bulumazsanız, internet üzerinden
tekrardan randevu almak zorunda kalabilirsiniz. İşlemlerin daha hızlı ve kolay
şekilde ilerlemesi için randevu sistemi şartlarına uyulması ve istenen
belgelerin eksiksiz şekilde getirilmesi gerekmektedir.
Göç İdaresi Başvurularında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Türkiye’de yaşayan yabancı
uyruklu vatandaşların ikamet, barınma, eğitim ve sosyal haklar gibi unsurlarını
koruyan, takip eden ve düzenleyen teşkilat olan E-İkamet; elektronik ortamdan
gerçekleşebilen başvuru ve E-İkamet randevu sistemi
projesini hayata geçirmiştir. Her geçen gün göçmen projelerinin geliştirilerek,
değişiklik yapıldığı görülmektedir. Randevu sistemi sayesinde, yabancı uyruklu
vatandaşların, göç idarelerine gitmelerine gerek kalmadan, elektronik ortamdan
randevu başvurularını gerçekleştirebilmektedir. Sistemde karşınıza çıkan formu
eksiksiz şekilde doldurduktan sonra, bilgilerinizi gönderebilirsiniz. Yanlış ve
yalan bilgi verilmemesine dikkat etmelisiniz. Yalan bilgi tespit edilirse,
sınır dışı edilme riski bulunmaktadır. Bu yüzden başvuru formu ve belgelerin
dikkatlice doldurulması gerekmektedir.
TRA Danışmanlık İle Başvurunuzu Kolaylaştırın
E-İkamet kurumundaki başvuru ve randevuların hepsi elektronik
ortamda gerçekleşmektedir. Elektronik ortamda gerçekleşen başvurular sayesinde,
işlemler hızlı bir şekilde ilerlemektedir. Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu
vatandaşların, vize, pasaport, sınır dışı edilme ve
ticaret yapma gibi işlemlerinde hizmet veren TRA Pasaport Vize Danışmanlık, 10
yıldır kaliteli hizmet veren kadrosu ile vatandaşların tüm işlemlerini
gerçekleştirmektedir. Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu vatandaşların
ihtiyaçları doğrultusunda çözümler getirerek, kendi ülkelerindeki konsolosluk
müdürlükleriyle koordine içerisinde bağlantı kurmaktadır. İnsan haklarına saygı
anlayışı çerçevesinde, yabancı uyruklu vatandaşların haklarını korumaya yönelik
çalışmalar gerçekleştirmektedir. Şirket; başkonsolosluk, konsolosluk, göç
idareleri ve büyükelçiliklerle iribat içerisinde olduğundan, bağlantılar
sayesinde, tüm işlemler kısa sürede çözülebilmektedir. Yabancı uyruklu
vatandaşların, başvuru ve randevu sürecinde karşılaşabilecekleri durumlar
hakkında bilgi sahibi ederek, farklı çözüm yolları sunulmaktadır. Hizmet almak
isteyen müşterilerin kayıt ve randevu işlemleri kısa sürede ve güvenilir bir
şekilde gerçekleşebilmektedir. İşlerin daha kolay ve hızlı ilerlemesi için
danışmanlık şirketlerinden faydalanılması gerekmektedir.
Yorumlar
Yorum Gönder